Питання/відповідь

Скільки коштує бронювання?

Ціна квитка вказана безпосередньо при виборі рейсу. Також наша компанія пропонує безкоштовні бронювання. Можливість та кількість безкоштовних бронювань залежить від конкретного перевізника. У певних випадках ми залишаємо за собою право вимагати від пасажира внесення передоплати або повної оплати квитка.

Прізвище та ім'я латиницею чи кирилицею?

Ваше прізвище та ім'я необхідно вказувати транслітерацією відповідно до Вашого паспорта громадянина України для виїзду за кордон чи його аналогу для громадян інших країн..

Прийнятним вважається введення Вашого прізвища та імені кирилицею відповідно до паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу.

Чи обов'язково роздруковувати підтвердження/квиток?

Ні, не обов'язково. Достатньо мати це підтвердження з собою на мобільному телефоні чи будь-якому іншому пристрої.

Також достатнім буде назвати водію своє прізвище, оскільки ми заздалегідь передаємо інформацію про бронювання перевізнику. Водій за списком може перевірити, чи є у Вас бронювання без необхідності показувати підтвердження.

Який формат введення номера телефону?

Номер телефону необхідно вводити в міжнародному форматі. Для номерів України це +380ХХХХХХХХХ, для Польщі - +48ХХХХХХХХХ

Яким є максимальний дозволений об'єм та вага багажу?

У вартість квитка входить одне місце багажу розміром у сумі не більше 160см (довжина-ширина-висота), вага якого не перевищує 30 кг.

Додатковий багаж можна провозити лише за умови доплати та узгодження з нашими менеджерами. Ціна залежить від умов перевізника, розмірів та ваги багажу і вказується безпосередньо водієм при посадці.

Увага! Перевзення великої кількості багажу (3 або більше одиниці на особу) чи багажу нестандартного розміру можливо лише за попереднім узгодженням з перевізником. Ми не несемо відповідальність за відмову у перевезенні понаднормового багажу!

В якій валюті можна провести розрахунок?

Ціни вказані у гривнях, польських злотих, чеських кронах або Євро. Розрахунок в разі купівлі квитка у нас на сайті проводиться в гривнях відповідно до комерційного курсу на момент купівлі.

У разі безкоштовного бронювання, ви можете провести оплату при посадці у валюті країни відправлення. У 99% випадків можливий розрахунок іншими вільно конвертованими валютами (крім білоруського та російського рубля!). Розрахунок курсу при оплаті у іншій валюті, ніж вказано у підтвердженні, проводить водій. Цей курс може бути не вигідним для пасажира, проте автобус - не обмінний пункт, тому радимо заздалегідь мати необхідну суму коштів для оплати проїзду.

У мене змінилися плани. Як здати квиток?

У разі, якщо ви більше не плануєте їхати, прошу зв'язатися з Вашим пересональним менеджером, або звернутися до нас з відповідним повідомленням, вказавши номер телефону та прізвище пасажира.

У разі скасування менш ніж за 24 години до відправлення - кошти, сплачені за бронювання не повертаються.

Як мені зв'язатися з водієм?

Деякі перевізники надають контакти водіїв. Якщо ми володіємо цією інформацією - номер телефону водія буде вказаний у повідомленні з інформацією про поїздку, яке надходить до 22:00, у переддень відправлення.

Якщо виникла необхідність зв'язатись з водієм, а номера телефону немає - прошу зв'язатися з Вашим пересональним менеджером, або звернутися до нас. Ми спробуємо зв'язатися з перевізником і вирішити Ваше питання.

Чи можна затримати відправлення автобуса? Я запізнююся!

Зазвичай автобуси слідують чіткому графіку. У разі, якщо ви запізнюєтеся, спробуйте максимально завчасно попередити Вашого персонального менеджера, або звернутися до нас, можливо перевізник зможе зачекати декілька (~5-10) хвилин.

Ми будемо намагатись вирішити це питання, проте гарантувати, що автобус чекатиме Вас, не можемо.

Мені потрібно відправити передачу/посилку. Чи можу я це зробити?

Ми НЕ займаємося даним видом діяльності. Передачі/посилки це відповідальність виключно водіїв. Для вашої зручності, на нашому сайті ви можете знайти час та місце відправлення автобусів. У разі такої потреби - звертайтеся безпосередньо до водія!
Жодної допомоги чи гарантії доставки стосовно передач/посилок ми НЕ надаємо

Скільки часу дійсне бронювання?

У разі безкоштовного бронювання ви отримуєте підтвердження бронювання. Менеджер зв'яжеться з вами протягом доби, за умови що ви вказали вірні дані (форма зв'язку - Viber, SMS або телефонний дзвінок). У разі якщо протягом 3 днів з моменту бронювання та/або за добу до відправлення нам не вдасться з Вами зв'язатися за вказаними номером телефону, вайбера чи email - ваше бронювання буде скасовано!Підтверджені менеджером та/або оплачені бронювання дійсні до моменту виїзду з вказаної початкової точки, якщо інше не вказано менеджером безпосередньо пасажиру.

Залишились питання?

Напишіть нам повідомлення